loading...
هیئت هاشمیون شهرستان ممسنی
هیئت هاشمیون ممسنی بازدید : 63 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

برخی از مسئولیت ها :

-
معاونت ستاد عمليات جنوب
-
فرمانده محوردار خوين در عمليات ثامن الائمه (علیه السّلام)
-
معاونت فرماندهى عمليات طريق القدس
-
فرماندهى قرارگاه نصر در عمليات فتح المبين، بيت المقدس، رمضان
-
فرماندهى قرارگاه كربلا و جانشين فرماندهى كل در قرارگاههاى جنوب

محل شهادت : خطوط مقدم چنانه (منطقه فکه)
تاریخ شهادت : شنبه 9/11/1361 هجری شمسی
«
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلوا تبدیلا »
(
سوره احزاب، آیه 22)
«
انقلاب ما همچون تير زهرآگينى براى همه مستكبرين در آمده است و ياورى براى همه مستضعفين جهان.
...
در اين موقعيت زمانى و مكانى، جنگ ما جنگ اسلام و كفر است و هر لحظه مسامحه و غفلت، خيانت به پيامبر اكرم (صلّی الله علیه و آله و سّلم) و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و پشت پا زدن به خون شهدا است و ملت ما بايد خود را آماده هر گونه فداكارى بكند.
...
در چنين ميدان وسيع و اين هدفرفيع انسانى و الهى، جان دادن، مال دادن و فداكارى، امرى بسيار ساده و پيش پا افتاده است و خدا كند كه ما توفيق شهادت متعالى در راه اسلام را با خلوص نيت پيدا كنيم
شروع جنگ تحمیلی شهید باقری را به عنوان یکی از اولین خبرنگاران عرصه جهاد ، به خطوط مقدم جبهه های نبرد کشاند.

 

 

 

 

 

 

امام خامنه ای( حفظه الله ):

«...
تا شما اشاره کردی که حسن پاشو برو، من دیدم یک جوان لاغر اندام پاشد، بدون اینکه سر و ریشی و محاسنی داشته باشد (البته ته ریش کمی داشت). من دلم ناگهان ریخت.
(
باخودم)گفتم: حالا این بنی صدر و اینها نشسته‌اند این جوان چه می‌خواهد بگوید؟ تا آمد پای تابلو، آنتن را گرفت و شروع کرد وضعیت دشمن را منطقه به منطقه تشریح کردن که: دشمن اینجا چند تانک دارد، اینجا چه تیپ و لشکری مستقر است، آنجا خاکریز زدند، اینجا میدان مین و آنجا سیم خاردار ایجاد کرده‌اند. هر چه زمان می‌گذشت قلبم روشن‌تر و چهره‌ام بازتر می‌شد، مثل یک روحانی که مثلاً وقتی پسرش می‌خواهد منبر برود و نگران است که آیا می‌تواند از عهده این منبر برآید یا نه. من چنین حالی داشتم ولی هر چه بیشتر صحبت می‌کرد من قیافه‌ام بازتر می‌شد.
او در آن جلسه چنان گزارش دقیق، مصور و خوبی ارائه داد که همه حضار حتی خود بنی صدر به شگفت درآمد که این جوان این اطلاعات جالب را از کجا آورده‌است»

روحش شاد و یادش گرامــــی باد...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سامانه پیام کوتاه

    نقش وهابی و سلفی در اتحاد امت رسول الله

    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 164
  • بازدید کلی : 6,765